cropped Favicon

FAQ

Spørsmål og svar

Her samler vi vanlige spørsmål kunder lurer på når de handler hos oss. Målet er å gi deg rask og tydelig informasjon, slik at handelen blir så enkel som mulig. Vi håper svarene våre gjør det lettere for deg å ta gode beslutninger underveis! Hvis du ikke finner svar på det du lurer på kan du kontakt med vårt kundesente

Når er Havrand Maritim åpent?

Kundeservice er åpent mandag til fredag fra 10:00-16:00.

Gjelder angrerett på nettkjøp når jeg har åpnet produktet?

Som kunde hos Havrand Maritim har du 14 dagers angrerett når du kjøper produkter hos oss i nettbutikken, du kan åpne emballasjen og undersøke varen

Hvis du gjør omfattende undersøkelser, eller at varen blir skadet, vil du risikere at du ikke får tilbake hele beløpet. Noen av produktene våre er unntatt angreretten, blant annet gavekort. Det er 14 dagers returrett på en rekke produkter med åpnet emballasje, med forutsetning at produktet ikke har synlig bruksmerker eller skader. Ved retur av åpnet produkt vil vurdering av refundering vurderes ved returnert produkt. Dersom produktet har bruksmerker, må vi avvise returen.

Derson prøving eller test av produktet har gått uttover hva som er rimelig, forsvarlig og nødvendig, kan vi avvise returen eller holde deg ansvarlig for redusert verdi på produktet. Produktet skal returneres i original emballasje. Du er også ansvarlig for at produktet kommer trygt frem til oss. Vi fastsetter selvfølgelig alle returer med skjønn.

Når begynner angreretten?

Angreretten begynner å løpe når ditt produkt har ankommet hos deg.

Hvordan melder jeg meg av deres nyhetsbrev?

Det er trist at du ønsker å melde deg av vårt nyhetsbrev, og håper det er noe vi kan gjøre for at du blir værende. Du kan melde deg av vårt nyhetsbrev her på denne linken: “Meld deg av nyhetsbrev”

Jeg finner ikke min ordrebekreftelse, hva kan jeg gjøre?

Absolutt, det enkleste er å logge inn på din side, der finner du oversikt over alle dine kvitteringer og bestillinger hos oss.

Tar du kontakt med kundeservice, har vi kun lov til å sende kopi av kvittering til opprinnelig adresse og e-post ved bestilling, med hensyn til gjeldende lovregulering.

Hva innebærer det å forhåndsbestille et produkt hos dere?

Svært hyggelig at du vurderer å handle hos oss! Med forhåndsbestilling tilsier det at du kjøper et produkt før vi har mottatt det på lageret vårt. Så snart produkt er mottatt av aktuell leverandør, vil produkt ditt bli ekspedert og sendt.